lørdag 21. april 2012

Elsk!



Helge- bloggeren slår til igjen, hehe...

Jeg har LENGE ønsket meg en grønn parkas- anorakk- jakke. Vi snakker FLERE ÅR.
Men enten har de vært for lange, for dyre eller feil farge.
Inntil jeg fant DEN PERFEKTE JAKKEN fra Line of Oslo inne hos Fine Ting
I dag hentet jeg den på postkontoret, og jeg kan ikke si annet enn at jeg er TOTALT FORELSKET!
<3
Fargen, stoffet, detaljene... ALT er perfekt! :-)

Kjenner du ikke til denne nydelige butikken anbefaler jeg deg på det sterkeste en tur innom, enten på Byporten i Oslo eller på nett
At kundeservicen også var noe helt spesielt gjorde heller ikke saken værre;-)
Jeg vet hvor jeg skal neste gang jeg skal på Oslo- besøk (må bare prøve å spare opp litt penger først, hihi) :-D

Håper dere koser dere, her "feires" helgen med Paracet og Ibux etter en litt heftig tannlegetur i går.
Heldigvis har jeg ny jakke, uleste magasiner og solen skinner. 
Det kunne vært værre;-)

Klem, Rosa

8 kommentarer:

  1. Lucky you!!
    Den jakken er knallKUL:)
    Jeg har allerede en grønn parkas, så jeg føler at jeg ikke kan kjøpe en til... men denne er myyye kulere:)

    Fine ting har så masse lekkert, og jentene er de skjønneste:)

    Ha en fin fin lørdag, og god bedring, tannverk er ikke godt!!

    SvarSlett
  2. Ja, denne var en godbit. Jeg har ingen vanskeligheter med å forstå forelskelsen :-) Jeg prøver å være så langt unna butikkene som mulig jeg. Vi har sparemåned pga noen uhyggelig dyre flybilletter som ble kjøpt på denne lønna. Men det er såå vaaanskeliiig!!! Jeg hadde gladelig sultet bittelitt i bytte mot en fyldig shoppingtur, men så var det jo sånn at ungene bør ha mat og da. Ergo, hjemmeliv og mange trimturer i skogen frem til 12. mai.

    Håper tanna fort lar deg være i fred, så du blir i form igjen :-) God helg!

    Klem

    SvarSlett
  3. Fineste Rosa! Tusen takk for veldig hyggelig handel, og så godt å se at jakken falt i smak! Håper du har en fin helg, og at tannen har blitt frisk... Masse god søndag til deg! Hilsen alle Fine Ting jentene ;-)

    SvarSlett
  4. Fantastisk jakke da:)
    Grattis med den:) Man blir jo så lykkelig av gode kjøp:)

    Håper alt er bra med deg,
    jeg har vært så fraværende i det siste.

    Ønsker deg en super, ny uke:)

    Klem Lise

    SvarSlett
  5. Hei søte deg!
    Endelig fikk jeg besøkt deg, skulle ønske døgnet hadde flere timer og internetten var enda raskere.

    Den jakka var hur kul som helst :)

    takk for koselige ord om mitt reisebrev *smiler*
    Innpåslitne selgere vil det alltid være, jeg velger å ikke oppsøke slike steder jeg da... og heller bare nyte ferien... hihI!
    Ønsker deg en finfin torsdag!
    Stor klem

    SvarSlett
  6. Parkas = den perfekte sommerjakken!
    Selv har jeg en fra H&M, men har sett noen fine på Cubus nettopp så nå har jeg lyst på en farge til :)

    Finfin torsdagskveld til dem,
    Signe

    SvarSlett
  7. Juhu Rååsa:)
    Tusen takk for stemmen!!
    Det betyr så mye ♥ Tenk så kult da:)

    Dolla meg ned ja, haha, det kan du tro:)
    Er nok slik jeg stort sett er gitt, ei grå mus;)

    Ha en fin fin kveld, kos deg med freddan ♥

    SvarSlett
  8. Herlige bilder! Nå snakker vi at du har sommeren i boks :-)

    SvarSlett