lørdag 1. oktober 2011

Forklaringsproblem?


Skjerf fra Becksøndergaard og skjorte fra Tiger

Skrev ikke jeg et innlegg om SHOPPE- STOPP her tidligere i uken da?
Hvordan kan det da ha seg at det henger en spiller ny bluse og et tilhørende skjerf i min stue nå???
Har jeg virkelig SÅ lite viljestyrke?

Neida, slapp helt av, viljestyrken er faktisk fortsatt tilstede.
Jeg fikk penger til burdagen min for ett par uker siden, og har siden det saumfart diverse motemagasiner etter inspirasjon til hva jeg skulle kjøpe meg.

Ønsket meg noe nytt på klesfronten, og siden jeg simpelten ELSKER skjerfene til Becksøndergaard var det ikke så vanskelig:-)
Jeg liker å kjøpe ting jeg kan ha glede av lenge, og foretrekker kvalitet foran kvantitet.

I morgen kommer det 3 venninner på bursdagsbesøk (sånn litt på etterskudd), så da er det vel bare å sette i gang å bake! Perfekt syssel på en regntung lørdag:-)

Håper dere også koser dere i dag:-)

Klem, Rosa

2 kommentarer:

  1. Hmmm, det skjerfet ønsker jeg meg og ja - lekkert;))
    Selvfølgelig trenger man et skjerf og en bluse, pføy... ikke noe og unnskylde Råååsa;)

    Ha en flott lørdag!!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Fordi du fortjener det:)
    Er viktig å unne seg noe i hverdagen.
    Klem Gitte

    SvarSlett